Skip to main content

Wat moet ik doen als ik geen koppelverzoek heb ontvangen of als het koppelverzoek is afgewezen?

Wanneer een patiënt zich aanmeldt voor gebruik van de patiëntenomgeving zal er een geel pijltje verschijnen voor de patiënt in het overzicht van de gebruikers en ontvangt u van ons een koppelverzoek.

  1. Ga naar https://Beheer.Pharmeon.nl.
  2. Log in als beheerder en vul de beveiligingscode in die u op uw e-mailadres heeft ontvangen.
  3. Kies in het linker menu voor Gebruikers. U komt in een lijst terecht met alle aangemaakte accounts.
  4. Zoek de patiënt op basis van de geboortedatum, achternaam of e-mailadres.
  5. Klik op de regel van de patiënt.
  6. Bij Koppeling met uw informatiesysteem ziet u wat de status van de koppeling is. 
  7. Afhankelijk van uw HIS kan er een direct een nieuw koppelverzoek gestuurd worden of een handmatige koppeling gemaakt worden.





JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.