Skip to main content

Wat moet ik doen als ik een koppelverzoek alleen kan afwijzen?

Indien het niet mogelijk is om een nieuw koppelverzoek te accepteren en de patiënt te koppelen, controleer dan of de betreffende patiënt al een account heeft waarmee hij/zij gekoppeld is.

  1. Ga naar https://Beheer.Pharmeon.nl.
  2. Log in als beheerder en vul de beveiligingscode in die u op uw e-mailadres heeft ontvangen.
  3. Kies in het linker menu voor Gebruikers. U komt in een lijst terecht met alle aangemaakte accounts.
  4. Zoek de patiënt op basis van de geboortedatum, achternaam of e-mailadres.
  5. Klik op de regel van de patiënt.
  6. Bij Koppeling met uw informatiesysteem ziet u wat de status van de koppeling is.  

Heeft de patiënt een nieuw account aangemaakt, omdat hij/zij een nieuw e-mailadres heeft? Volg dan de stappen zoals vermeld bij Hoe wijzig ik het e-mailadres van het account van een patiënt?





JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.