TA: Onlineservice: Webagenda
Ja, herinneringen worden door Vertimart 48 uur van tevoren via e-mail gestuurd.
U kunt de tekst van deze e-mail aanpassen in Exquise Next Generation. Weet u niet waar u dit kunt doen? Neem dan contact op met Vertimart.
U heeft de mogelijkheid dit zelf in te stellen in Exquise Next Generation. U kunt dit terug vinden in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.
U heeft de mogelijkheid dit zelf in te stellen in Exquise Next Generation. U kunt dit terug vinden in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.
Hoe u agenda’s beschikbaar kunt maken, hoe u gemaakte afspraken via de patiëntenomgeving herkent en andere instellingen die u in uw TIS kunt doen, vindt u terug in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.
U heeft de mogelijkheid dit zelf in te stellen in Exquise Next Generation. U kunt dit terug vinden in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.
U heeft de mogelijkheid dit zelf in te stellen in Exquise Next Generation. U kunt dit terug vinden in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.
Op het moment is de webagenda alleen beschikbaar voor de Uw Zorg Online app.
Nadat de patiënt zich via de Uw Zorg Online app heeft geregistreerd dient hij of zij uw tandartspraktijk op te zoeken in de zorgverlenerslijst.
Wanneer de patiënt uw praktijk heeft geselecteerd en op zorgpraktijk toevoegen heeft geklikt, wordt er gevraagd een dossiernummer in te vullen.
Het dossiernummer ontvangt de patiënt op de e-mail wanneer het e-mailadres en geboortedatum van de patiënt overeenkomen met zijn of haar dossier in uw TIS.
Wanneer de patiënt zijn of haar dossiernummer heeft ingevuld en op doorgaan klikt, wordt de praktijk toegevoegd aan het account en kan er gebruik worden gemaakt van de webagenda.
Krijgt de cliënt geen e-mail met het dossiernummer? Na één minuut kan de patiënt een nieuwe e-mail aanvragen.