Skip to main content

TA: Onlineservice: Webagenda

Krijgt de patiënt een herinnering voor een gemaakte afspraak via de patiëntenomgeving?

Ja, herinneringen worden door Vertimart 48 uur van tevoren via e-mail gestuurd.

Ik wil de tekst aanpassen van de herinnering die de patiënt per e-mail ontvangt over de gemaakte afspraak, hoe doe ik dat?

U kunt de tekst van deze e-mail aanpassen in Exquise Next Generation. Weet u niet waar u dit kunt doen? Neem dan contact op met Vertimart.

Hoeveel uur van te voren mogen patiënten nog afspraken maken via de patiëntenomgeving?

U heeft de mogelijkheid dit zelf in te stellen in Exquise Next Generation. U kunt dit terug vinden in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.

Hoeveel uur van te voren mogen patiënten nog afspraken wijzigen via de patiëntenomgeving?

U heeft de mogelijkheid dit zelf in te stellen in Exquise Next Generation. U kunt dit terug vinden in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.

Hoe stel ik mijn agenda beschikbaar voor de online patiëntenomgeving?

Hoe u agenda’s beschikbaar kunt maken, hoe u gemaakte afspraken via de patiëntenomgeving herkent en andere instellingen die u in uw TIS kunt doen, vindt u terug in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.

Kan een patiënt bij elke behandelaar een afspraak maken?

U heeft de mogelijkheid dit zelf in te stellen in Exquise Next Generation. U kunt dit terug vinden in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.

Kan een patiënt op elke locatie een afspraak maken?

U heeft de mogelijkheid dit zelf in te stellen in Exquise Next Generation. U kunt dit terug vinden in de TIS-specifieke handleiding via https://beheer.pharmeon.nl/handleiding/app/.

Is de webagenda alleen beschikbaar in de Uw Zorg Online app?

Op het moment is de webagenda alleen beschikbaar voor de Uw Zorg Online app.

Hoe krijgt een patiënt toegang tot de webagenda?

Nadat de patiënt zich via de Uw Zorg Online app heeft geregistreerd dient hij of zij uw tandartspraktijk op te zoeken in de zorgverlenerslijst. 

Wanneer de patiënt uw praktijk heeft geselecteerd en op zorgpraktijk toevoegen heeft geklikt, wordt er gevraagd een dossiernummer in te vullen. 

Het dossiernummer ontvangt de patiënt op de e-mail wanneer het e-mailadres en geboortedatum van de patiënt overeenkomen met zijn of haar dossier in uw TIS.

Wanneer de patiënt zijn of haar dossiernummer heeft ingevuld en op doorgaan klikt, wordt de praktijk toegevoegd aan het account en kan er gebruik worden gemaakt van de webagenda.

Krijgt de cliënt geen e-mail met het dossiernummer? Na één minuut kan de patiënt een nieuwe e-mail aanvragen.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.