Skip to main content

Inloggen beheer

Hoe log ik in op de beheeromgeving van het portaal?

U kunt op uw portaalwebsite als beheerder inloggen. Dit is dezelfde omgeving waar uw patiënten ook inloggen en ziet er uit als onderstaande afbeelding.
Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord die u heeft ontvangen voor het beheer van het portaal.

Hoe wijzig ik het e-mailadres waar de sessiecodes naar toe gestuurd worden?

U heeft niet de mogelijkheid zelf het e-mailadres te wijzigen waar de sessiecodes naar toe gestuurd worden. Wilt u het e-mailadres wijzigen, geef dit via https://uwzorgonline.nl/helpdesk door. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is.

Bij deze wijziging zal ook uw gebruikersnaam wijzigen naar het e-mailadres dat u opgeeft.

Naar welk e-mailadres wordt de sessiecode gestuurd?

De sessiecode wordt gestuurd naar het e-mailadres waarmee u ook inlogt als beheerder.

Mocht u nog inloggen met een gebruikersnaam die begint met patientbeheerder@, vraag viahttps://uwzorgonline.nl/helpdesk het e-mailadres op waar de sessiecodes heen gaat. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is. Wij zullen dan uw gebruikersnaam wijzigen naar uw e-mailadres.

Waar vraag ik een nieuw wachtwoord/gebruikersnaam aan?

Het is nog niet mogelijk om zelf een nieuw wachtwoord of gebruikersnaam aan te vragen voor uw beheerdersaccount. Geef deze wijziging via https://uwzorgonline.nl/helpdesk door. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is. Wij zullen u de nieuwe gegevens zo snel mogelijk opsturen.

Waarom krijg ik de melding dat mijn sessiecode onjuist is?

Dit kan de volgende redenen hebben:

  • U heeft mogelijk de sessiecode niet goed overgenomen. Controleer het nummer en probeer het opnieuw.

  • U heeft een oude sessiecode gebruikt. Een sessiecode is maximaal 30 minuten geldig om in te loggen.

  • U heeft de inlogsessie beëindigd. Als u tijdens het inloggen de browser sluit, sluit u hiermee tevens de sessie en heeft u een nieuwe sessiecode nodig.

Waarom ontvang ik geen sessiecode?

U kunt het volgende doen als u geen sessiecode heeft ontvangen:

  • Controleer uw spamfilter of de map "ongewenste e-mail". De e-mail met de sessiecode is mogelijk terechtgekomen in deze map.

  • Mogelijk is uw beveiligingscode nog onderweg. Het kan zijn dat uw mailprovider de code met enige vertraging aflevert.

  • Heeft u na 1 minuut nog geen sessiecode ontvangen, dan kunt u een nieuwe aanvragen.

Wat is een sessiecode?

Wanneer u inlogt als beheerder, wordt er gebruik gemaakt van tweestapsverificatie door middel van een sessiecode.

  • Een sessiecode is een unieke cijfercode. De code is maar voor 1 inlogsessie geldig

  • Een sessiecode is een extra beveiliging voor uw account. Uw gegevens zijn hierdoor nog beter beveiligd tegen inzage van derden.

  • U logt in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Via e-mail ontvangt u een sessiecode.


JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.