Skip to main content

Wachtkamer en het digitale consult

Uw patient probeert met een iPad of iPhone met u te beeldbellen, en krijgt de melding Google Chrome te gebruiken. Klopt dit?

Wanneer uw patiënt wilt beeldbellen via een iPad of iPhone dient hij de webbrowser Safari te gebruiken. Het kan voorkomen dat de patiënt een melding op zijn of haar apparaat te zien krijgt dat Google Chrome gebruikt moet worden. Deze melding in onjuist.

Wat is de maximale wachttijd dat een patient in de digitale wachtkamer kan blijven zitten?

De patiënt kan in de wachtkamer blijven tot dat de eindtijd van de afspraak is bereikt.

Wat moet ik doen als de verbinding is verbroken?

Dat de verbinding wordt verbroken kan aan de internetverbinding liggen van u als gebruiker of aan die van uw patiënt. U kunt zelf de verbinding niet opnieuw maken. De patiënt moet in dat geval in de ontvangen mail opnieuw klikken op:

U als gebruiker kunt dan weer in de wachtkamer klikken op ‘Gesprek starten’.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.