Klantgegevens
Wanneer u een extra contactpersoon wenst toe te voegen die ook aanpassingen voor de website of het portaal mag doorgeven, kunt u de gegevens van deze contactpersoon naar ons sturen via https://uwzorgonline.nl/helpdesk. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is anders kunnen we de aanvraag niet verwerken.
Als uw praktijk wordt overgenomen door een nieuwe eigenaar en u de producten die u bij Uw Zorg Online afneemt wilt overdragen dan moet dit ook aan Uw Zorg Online worden doorgegeven.
Voor het aanvragen van een praktijkovername hebben wij een doorlooptijd van minimaal 4 weken voor de gewenste overgangsdatum. Onder voorbehoud dat alle gegevens tijdig zijn aangeleverd. Heeft uw aanvraag spoed? Laat ons dit weten en dan kijken wij of we dit voor u mogelijk kunnen maken.
U kunt uw aanvraag indienen via: Formulier Praktijkwijziging.
U kan een overzicht vinden van de producten die u afneemt op uw factuur. Mocht u de factuur niet meer hebben, dan kunt u deze opvragen via https://uwzorgonline.nl/helpdesk. Let op dat u in het veld e-mailadres, een e-mailadres invult dat bij ons bekend is.
Wanneer u contact met Uw Zorg Online opneemt is het altijd handig uw klantnummer te vermelden. Op deze manier kunnen wij u het snelst helpen. U kunt uw klantnummer op verschillende manieren achterhalen:
U kunt uw klantnummer vinden op de factuur van Uw Zorg Online.
Wanneer u per e-mail contact met ons heeft gehad, zetten wij in het onderwerp van de e-mailconversatie altijd uw klantnummer.
U kan inloggen op de beheeromgeving van uw website. Ga naar 'Praktijkinformatie' toe en u vindt hier uw klantnummer.
U kan inloggen op de beheeromgeving van uw portaal. Ga naar 'Klantgegevens' toe en u vindt hier uw klantnummer.