Skip to main content

Facturatie

Hoe vraag ik een factuur op?

U kunt een factuur bij ons opvragen via https://uwzorgonline.nl/helpdesk. Vul uw klantnummer in en indien bekend ook het factuurnummer en/of de factuurdatum. Wij zullen de factuur naar het bij ons bekende e-mailadres sturen.

Kan ik de factuur ook per post ontvangen?

Het is niet mogelijk de factuur per post te ontvangen. De facturen worden altijd per e-mail gestuurd. Mocht u het e-mailadres waar de facturen naar toegestuurd worden willen wijzigen, stuur ons dan een e-mail uit een bij ons bekend e-mailadres. Wij zullen daarna het factuur e-mailadres wijzigen.

Kan ik ook betalen via automatische incasso?

U kunt betalen via automatisch incasso. Gebruik hiervoor het formulier voor Doorlopende-SEPA-machtiging.

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

U kunt onze algemene voorwaarden vinden op onze website.

Waar wijzig ik het e-mailadres waar de facturen naar toegestuurd worden?

U kunt dit niet zelf wijzigen. Via https://uwzorgonline.nl/helpdesk kunt u deze wijziging doorgeven. Wij nemen contact met u op om een ander te verifiëren voordat wij het factuur e-mailadres wijzigen.

Waar zie ik welke facturen ik al heb voldaan/zijn verwerkt?

Wanneer u niet weet of uw factuur al is betaald of is verwerkt, stuur ons dan een bericht via https://uwzorgonline.nl/helpdesk. Geef uw klantnummer en uw factuurnummer aan ons door en wij zullen u een update geven over de betaalstatus van uw factuur.

Waarom staat er SMS verbruik op mijn factuur?

Voor bepaalde diensten worden SMS kosten berekend.

  1. Beveiligingscode/Sessiecode:
    Als een patiënt in zijn patiëntenomgeving wil inloggen, dan heeft hij een beveiligingscode nodig. Standaard wordt deze beveiligingscode per e-mail verstuurd. U kunt er echter ook voor kiezen om de beveiligingscode per sms te versturen.

  2. Actieve patiëntregistratie: 
    Bij actieve patiëntregistratie kunt u patiënten voor de patiëntenomgeving vanuit uw HIS uitnodigen op het moment dat de patiënt bij u in de praktijk zit. Voor de activatie van deze nieuwe patiënten wordt gebruik gemaakt van een verificatielink en een verificatiecode. De verificatielink wordt per e-mail gestuurd. Om veiligheidsredenen ontvangt de patiënt de verificatiecode per sms. Het betreft normaal gesproken 1 sms per nieuw te koppelen patiënt.
    Actieve patiëntregistratie is op dit moment alleen beschikbaar in Promedico-ASP, Omnihis Scipio en MicroHIS.

Actuele prijsinformatie is op te vragen via het informatieformulier.

Wat is de betalingstermijn?

Wij hanteren een betalingstermijn van twee weken. Meer informatie vindt u in onze algemene voorwaarden.


JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.