Profiel en Inloggen
Wilt u uw tickets bekijken? Maak dan een profiel aan voor onze Online Helpdesk. Daarmee ziet u al uw lopende en historische aanvragen overzichtelijk bij elkaar.
Optie 1: Ik heb een uitnodiging ontvangen op mijn e-mailadres
Open de e-mail die u van ons heeft ontvangen.
Klik op de link in de mail.
U komt op de pagina van onze Online Helpdesk. Hier kunt u een account aanmaken.
Vul uw volledige naam in.
Vul een wachtwoord in en klik op Set password.
Uw account is nu aangemaakt.
Optie 2: Ik heb geen uitnodiging ontvangen op mijn e-mailadres en ik heb nog nooit een ticket ingediend
Ga naar de Online Helpdesk: Servicedesk Uw Zorg Online - Jira Service Management.
Klik rechtsboven op Inloggen

Vul uw e-mailadres in en klik op Volgende

Klik op Aanmelden met wachtwoord
Verifieer uw account. Ga hiervoor naar uw mailbox en open de mail van helpdesk@uwzorgonline.nl.
Let op: De e-mail met de aanmeldlink kan in uw ongewenste e-mail/spamfolder terechtkomen, dus controleer dit postvak goed.Klik op Set password
Ziet u een beveiligingsmelding? Klik dan op Koppeling bezoeken. U komt vanzelf op de juiste pagina om een wachtwoord aan te maken.Vul uw volledige naam in
Vul een wachtwoord in en klik op Aanmelden
Uw account is nu aangemaakt.
Optie 3: Ik heb geen uitnodiging ontvangen op mijn e-mailadres en ik heb eerder een ticket ingediend
Ga naar de Online Helpdesk: Servicedesk Uw Zorg Online - Jira Service Management.
Klik rechtsboven op Inloggen

Vul uw e-mailadres in en klik op Volgende

Klik op ‘Wachtwoord vergeten’

U ontvang een e-mail om uw wachtwoord te herstellen. Open dit bericht via uw e-mailprogramma en klik op Reset mijn wachtwoord.
Vul een wachtwoord in en klik op Bevestigen

Uw profiel is nu aangemaakt.
U heeft een uitnodiging gekregen voor een profiel in onze Online Helpdesk. Dat kan om één van de volgende redenen zijn:
U heeft een ticket ingediend via de Online Helpdesk
U bent toegevoegd aan een ticket
Met een profiel kunt u uw tickets makkelijk bekijken, reageren op ons supportteam en u kunt altijd uw ticketgeschiedenis terugvinden.
Let op: het is niet verplicht om een profiel aan te maken. U kunt ook zonder profiel contact met ons opnemen. We raden het wel aan om uw Online Helpdesk-profiel te activeren. Zo houdt u overzicht en blijft u eenvoudig op de hoogte.
Ga naar onze Online Helpdesk via: uwzorgonline.atlassian.net/servicedesk.
Klik rechtsboven op Inloggen

Vul het e-mailadres waarmee u uw account heeft aangemaakt
Vul uw wachtwoord in en klik op Doorgaan.

U bent nu ingelogd.
Ga naar de Online Helpdesk: Servicedesk Uw Zorg Online - Jira Service Management.
Klik rechtsboven op Inloggen

Vul uw e-mailadres in en klik op Volgende

Klik op ‘Wachtwoord vergeten’

U ontvang een e-mail om uw wachtwoord te herstellen. Open dit bericht via uw e-mailprogramma en klik op Reset mijn wachtwoord.
Vul een wachtwoord in en klik op Bevestigen

Uw wachtwoord is nu aangepast.
Het wijzigen van uw e-mailadres is op dit moment niet mogelijk. Uw tickets zijn gekoppeld aan een uniek e-mailadres. Daarom kunnen we deze informatie niet overzetten naar een ander e-mailadres.
Wilt u toch een ander e-mailadres gebruiken? Dan kunt u een nieuw profiel aanmaken met dat adres.
Uw oude tickets blijven zichtbaar via uw oude profiel. Log in met dat profiel om uw eerdere tickets te bekijken.