Skip to main content

Profiel en Inloggen

Hoe maak ik een profiel aan voor de Online Helpdesk?

Wilt u uw tickets bekijken? Maak dan een profiel aan voor onze Online Helpdesk. Daarmee ziet u al uw lopende en historische aanvragen overzichtelijk bij elkaar.

Optie 1: Ik heb een uitnodiging ontvangen op mijn e-mailadres

  1. Open de e-mail die u van ons heeft ontvangen.

  2. Klik op de link in de mail.

  3. U komt op de pagina van onze Online Helpdesk. Hier kunt u een account aanmaken.

  4. Vul uw volledige naam in.

  5. Vul een wachtwoord in en klik op Set password.

Uw account is nu aangemaakt.

Optie 2: Ik heb geen uitnodiging ontvangen op mijn e-mailadres en ik heb nog nooit een ticket ingediend

  1. Ga naar de Online Helpdesk: Servicedesk Uw Zorg Online - Jira Service Management.

  2. Klik rechtsboven op Inloggen

image-20250716-130115.png

  1. Vul uw e-mailadres in en klik op Volgende

image-20250717-093112.png
  1. Klik op Aanmelden met wachtwoord

  2. Verifieer uw account. Ga hiervoor naar uw mailbox en open de mail van helpdesk@uwzorgonline.nl.
    Let op: De e-mail met de aanmeldlink kan in uw ongewenste e-mail/spamfolder terechtkomen, dus controleer dit postvak goed.

  3. Klik op Set password
    Ziet u een beveiligingsmelding? Klik dan op Koppeling bezoeken. U komt vanzelf op de juiste pagina om een wachtwoord aan te maken.

  4. Vul uw volledige naam in

  5. Vul een wachtwoord in en klik op Aanmelden

Uw account is nu aangemaakt.

Optie 3: Ik heb geen uitnodiging ontvangen op mijn e-mailadres en ik heb eerder een ticket ingediend

  1. Ga naar de Online Helpdesk: Servicedesk Uw Zorg Online - Jira Service Management.

  2. Klik rechtsboven op Inloggen

image-20250716-130115.png

  1. Vul uw e-mailadres in en klik op Volgende

image-20250717-093050.png
  1. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’

image-20250717-092906.png
  1. U ontvang een e-mail om uw wachtwoord te herstellen. Open dit bericht via uw e-mailprogramma en klik op Reset mijn wachtwoord.

  2. Vul een wachtwoord in en klik op Bevestigen

image-20250717-093430.png

Uw profiel is nu aangemaakt.

Waarom heb ik een uitnodigingslink ontvangen?

U heeft een uitnodiging gekregen voor een profiel in onze Online Helpdesk. Dat kan om één van de volgende redenen zijn:

  • U heeft een ticket ingediend via de Online Helpdesk

  • U bent toegevoegd aan een ticket

Met een profiel kunt u uw tickets makkelijk bekijken, reageren op ons supportteam en u kunt altijd uw ticketgeschiedenis terugvinden.

Let op: het is niet verplicht om een profiel aan te maken. U kunt ook zonder profiel contact met ons opnemen. We raden het wel aan om uw Online Helpdesk-profiel te activeren. Zo houdt u overzicht en blijft u eenvoudig op de hoogte.

Hoe kan ik inloggen in de Online Helpdesk?
  1. Ga naar onze Online Helpdesk via: uwzorgonline.atlassian.net/servicedesk.

  2. Klik rechtsboven op Inloggen

image-20250716-130115.png
  1. Vul het e-mailadres waarmee u uw account heeft aangemaakt

  2. Vul uw wachtwoord in en klik op Doorgaan.

image-20250714-121948.png

U bent nu ingelogd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  1. Ga naar de Online Helpdesk: Servicedesk Uw Zorg Online - Jira Service Management.

  2. Klik rechtsboven op Inloggen

image-20250716-130115.png

  1. Vul uw e-mailadres in en klik op Volgende

image-20250717-093050.png
  1. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’

image-20250717-092906.png
  1. U ontvang een e-mail om uw wachtwoord te herstellen. Open dit bericht via uw e-mailprogramma en klik op Reset mijn wachtwoord.

  2. Vul een wachtwoord in en klik op Bevestigen

image-20250717-093430.png

Uw wachtwoord is nu aangepast.

Kan ik het e-mailadres van mijn Online Helpdesk-profiel wijzigen?

Het wijzigen van uw e-mailadres is op dit moment niet mogelijk. Uw tickets zijn gekoppeld aan een uniek e-mailadres. Daarom kunnen we deze informatie niet overzetten naar een ander e-mailadres.

Wilt u toch een ander e-mailadres gebruiken? Dan kunt u een nieuw profiel aanmaken met dat adres.
Uw oude tickets blijven zichtbaar via uw oude profiel. Log in met dat profiel om uw eerdere tickets te bekijken.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.