Skip to main content

Hoe kan ik een nieuwe beheerder toevoegen?

  1. Ga naar https://Beheer.Pharmeon.nl.
  2. Log in als beheerder en vul de beveiligingscode in die u op uw e-mailadres heeft ontvangen.
  3. Kies in het linker menu voor Beheerders.
  4. U ziet een overzicht van de beheerders van uw patiëntenomgeving.
  5. Klik op Beheerder toevoegen.
  6. In het scherm dat volgt dienen 4 stappen doorlopen te worden.
  7. Vul de accountgegevens in en druk op Volgende.

    Let op! Het e-mailadres mag nog niet in beheer.pharmeon.nl in gebruik zijn.
  8. Geef aan welke onderdelen de nieuwe beheerder mag onderhouden en klik op Volgende.
  9. Noteer de activatiecode om door te geven aan de nieuwe beheerder. Vink het vakje ‘Ik heb de activatiecode genoteerd’ aan en klik op Account aanmaken.

    Veiligheidstip! Deel deze activatiecode telefonisch of via een post-it, maar niet via e-mail. Hiermee voorkomt u inzage van derden bij fouten in het e-mailadres.
  10. Er wordt een e-mail gestuurd naar de nieuwe beheerder. Deze heeft 7 dagen om zijn account te activeren.
    Indien het account niet binnen 7 dagen geactiveerd wordt, dan wordt het aangemaakte account automatisch verwijderd.

  11. Klik op Sluiten. U komt weer in het overzicht van de beheerders. De nieuwe beheerder heeft nu een zwart label voor zijn naam. Nadat de nieuwe beheerder zijn account heeft geactiveerd wordt het label wit.





JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.